side-area-logo

BOSH&BORDON

BUREAU OF
BRANDS.

Design &
Development.

In een brand agency is de tandem;
design & development, een onmisbaar duo. Zowel Stijn als Peter, elk in hun respectievelijke specialisatie, vullen en voelen elkaar perfect aan. Daardoor tillen ze beide disciplines naar een hoger niveau.Zo krijgt elke klant net iets meer voor zijn investering.

Respect &
Responsibility.

Alle projecten vergen een nauwe samenwerking met de klant. Dankzij wederzijds respect wordt elke identiteit succesvol vertaald.

Een efficiënte vooruitgang en haalbare deadlines worden gegarandeerd door vooraf samen goede afspraken te maken.

Value &
Vision.

Iedere klant is uniek. Daarom nemen we onze tijd om uw bedrijf te begrijpen en te ontdekken wat echt voor u werkt. In functie van uw noden stellen we een specifiek team van specialisten samen.

Voor elk project, groot of klein, hanteren we dezelfde kwaliteitsnormen. We zijn immers trots op wat we doen en willen daar ook mee uitpakken natuurlijk!

“ We zijn meer dan een reclamebureau, webbureau of grafisch bureau. ”

stijn

Onze aanpak.

Bosh & Bordon heeft een eigen creatieve methodiek ontwikkeld doorheen hun 8 jaren ervaring.
Deze stap-voor-stap aanpak kan toegepast worden op elk project ongeacht de inhoud of sector.

Met deze trechtermethode garanderen wij de meest efficiënte uitwerking van uw project,
waardoor wij u (en onszelf) tijd en geld besparen.

Creatie proces

01

Client
Briefing.

Op basis van een persoonlijk gesprek en een vragenlijst worden enkele concepten ontwikkeld.

02

Creative
Proposals.

Binnen deze concepten worden enkele ruwe schetsen ontworpen. Een selectie hiervan wordt u gepresenteerd.

03

Concept
Specification.

Na bespreking van de voorstellen gaan we aan de slag met uw feedback.

04

Artwork
Finalisation.

Na goedkeruring wordt het finale artwork digitaal vastgelegd. Alle artwork krijgt u drukklaar aangeleverd.

Tribute to our partners

Vraag maar raak

  • Als start-up hebben we een huisstijl nodig, hoe beginnen we hieraan?
  • We wensen een nieuw product te lanceren. Welke stappen moeten we doorlopen?
  • Onze huidige website is onoverzichtelijk, wat is de beste manier om deze te structureren?
  • Onze concurrenten hebben vaak dezelfde stijl, kan een nieuwe huisstijl het verschil maken?
  • We willen op korte termijn onze website ombouwen. Wat is de beste aanpak?

Every client
brings new inspiration.

Aarzel niet om contact op te nemen, voor eender welke vraag.

Kom langs voor een kop koffie

“ Tevreden klanten zijn onze missie.
So far, so good. ”

stijn