Het juiste
verhaal.

Naamcreatie, storytelling & copywriting.

Naamcreatie &
registratie

We vinden een creatieve naam voor jouw bedrijf en zorgen voor de registratie.

Storytelling &
storyboard

We beschrijven de unieke persoonlijkheid van jouw bedrijf, de basis voor alle communicatie.

Copy check &
copywriting

We verzorgen jouw communicatie op basis van het storyboard, of controleren alle teksten.

Geef een naam
aan jouw concept.

Via een methode die zijn deugdelijkheid heeft bewezen garanderen we jou een creatieve naam voor jouw product of bedrijf.

Startende met een korte vragenlijst waar je je voorkeuren kan aangeven. Daarna gaan we in een workshop met specialisten uit verschillende disciplines samen met jou op zoek naar toepasselijke namen. In twee rondes komen de verschillende soorten merken aan bod, en kijken we samen wat het beste bij jou product past. Op het einde van de workshop is er een shortlist met enkele mogelijke merknamen.

Interesse om samen jouw nieuwe merknaam te creëren?

Zorg dat je merknaam beschikbaar is.

Dankzij onze samenwerking met IP Hills – specialist in intellectueel eigendomsrecht – gaan we na welke namen nog vrij zijn voor gebruik.

Het is belangrijk dat een naam nog beschikbaar is, zodat er geen claims komen van andere bedrijven.

Alles start
met een goed verhaal.

Storytelling.

Via een interview gaan we samen op zoek naar de persoonlijkheid van jouw bedrijf. We onderzoeken en registreren waar je voor staat. We definiëren de doelgroepen en maken een kleine analyse van eventuele concurrenten. Het eindresultaat is een overzichtelijk storyboard. Daarin beschrijven we niet alleen wat je doet en hoe je het doet, maar vooral waarom. Want dat is wat je onderscheidt van alle anderen.

Storyboard.

Dit storyboard is de basis voor alle verdere communicatie. Alle teksten vloeien voort uit dit storyboard, zowel voor je website, je brochures of andere communicatiekanalen.

Website-opbouw.

Het storyboard is ook de basis voor de website die we maken voor jouw bedrijf. Die site bouwen we op volgens het principe van de ‘elevator pitch’: het is de essentie van je bedrijf, wat je iemand vertelt als je slechts een korte tijd samen in een lift staat.

De absolute essentie is een heldere boodschap met een belofte, als je iets meer tijd hebt vertel je ook waarom iemand bij jou moet zijn.

In een lange rit van 30 seconden vertel je vervolgens hoe je de dingen aanpakt. Volgens dat principe wordt de site opgebouwd.

Copywriting.

Dankzij het storyboard is duidelijk waar jouw bedrijf voor staat. Wat het anders maakt, uniek. Op basis hiervan gaat onze copywriter aan de slag. Hij werkt het storyboard verder uit en schrijft teksten voor websites, brochures, mailings, kortom alle communicatiekanalen. Hij weet hoe je de boodschap het beste kan brengen via welk kanaal. Hij zorgt er ook voor dat die boodschap eenduidig is, en dat alle communicatiekanalen netjes aansluiten bij elkaar.

Copy check.

Je kan de teksten voor communicatie eventueel ook zelf schrijven. Wij kunnen dan nog een copy check verzorgen, een grondige eindredactie. We kijken of je boodschap in een heldere, vlekkeloze taal is geschreven. We kijken ook of de taal past bij het communicatiekanaal, en controleren of de boodschap overal klopt.

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?