3factr, uw gids in de
mobiele (r)evolutie.

Een subtiel logo met
een diepere betekenis.
De blauwe kleur voor het logo was er al. Daarnaast moest het logo jong en dynamisch zijn, dit als een weerspiegeling van hun team. Het symbool representeert niet alleen het cijfer 3 maar ook de C’s uit hun baseline. Deze baseline reflecteert hun belangrijkste activiteiten: create, cross en connect.

Matchende kledij
voor elke werknemer.
Bij 3factr heerst een heuse teamspirit. Daarom gingen we een stapje verder met de branding en trokken we dit door naar matchende t-shirts ensweatshirts voor iedereen die bij 3factr werkt.

Uniek ontwerp
voor op de wagen.
Ook de bedrijfwagens konden niet ontbreken. Verschillende wagens kregeneen bestickering met het logo. Dit is geen bombastisch ontwerp, maar werd net op een uitgepuurde en eenvoudige manier uitgevoerd.

Corporate banners
voor op elk soort evenement.
Het is belangrijk om gezien te worden als je bedrijf op een evenement of beurs staat. Daarom ontwierpen we corporate banners voor 3factr. Dit met de juiste informatie die correct verdeeld staat over het ontwerp. Zo zijn er geen overbodige elementen aanwezig en onthouden voorbijgangers alleende belangrijke zaken.

Op maat gemaakte
illustraties
Een van de vereisten van 3factr was dat de werkwijze duidelijk uitgelegd word aan de websitebezoekers. We creëerden verschillende illustraties die dit vertalen. De illustraties zijn een leidraad doorheen de verschillende pagina’s op de website.

Een website die
de userflow optimaliseert.
Create, cross en connect is waar het bij 3factr rond draait. Dit moest ook terugkeren op de website. Het resultaat is een duidelijke website waar een(nieuwe) bezoeker gemakkelijk kan navigeren en de werkwijze van 3factr kan ontdekken.

Doorheen de website komt het schuine element uit het logo regelmatig terug. Zo zijn vlakken met tekst en foto’s verdeeld door de schuine lijn. Ditgeeft de website die extra special touch.

“Van een gesprek, naar een prachtige nieuwe huisstijl. Soms
heeft kwaliteit niet veel woorden nodig.”

Jonah Hulselsmans. Coördinator 3factr.