De klant.

3factr is een team van digitale genieën die samen nadenken over hoe de mobiele industrie een verschil kan maken voor hun klanten.

De uitdaging.

Toen 3factr bij ons langs kwam hadden ze een duidelijke visie voor ogen. Naast een gloednieuw logo en een volledig uitgewerkte huisstijl bouwden we ook een moderne website.

de oplossing

De oplossing.

De blauwe kleur voor het logo was er al. Daarnaast moest het logo jong en dynamisch zijn, dit als een weerspiegeling van hun team. Het symbool representeert niet alleen het cijfer 3 maar ook de C’s uit hun baseline. Deze baseline reflecteert hun belangrijkste activiteiten: create, cross en connect.

We ontworpen naamkaartjes, rollup banner, bestickering, t-shirts en hoodies. Als laatste ontwikkelden we een website die de userflow voor 3factr optimaliseert.

Het resultaat? Een nieuwe start voor 3factr en opnieuw een tevreden klant voor Bosh and Bordon.

de oplossing

“Van een gesprek, naar een prachtige nieuwe huisstijl. Soms heeft kwaliteit niet veel woorden nodig.”

Jonah Hulselsmans. Coördinator 3factr.

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?