De klant.

Clementien is ontstaan uit Partytenten Persyn. Je kan er terecht voor het huren van eventmeubilair en inrichtingen. Ze denken samen met de klant na over de lay-out en een inplantingsplan met aandacht voor looplijnen en de eventflow.

De uitdaging.

Mandy en Vicky, de gezichten achter Clementien, hadden een duidelijke visie voor ogen bij het begin van het project. Clementien is ontstaan uit het bedrijf dat hun moeder jarenlang runde. De huisstijl en website moest daarom een echte uitdrukking zijn van het gevoel achter Clementien. Fris, duidelijk en vernieuwend waren enkele keywords waar we mee van start konden gaan.

Bij de lancering van Clementien moest er een volledige huisstijl en website staan waar mensen zich door aangesproken voelden. Het hoofddoel van de website is het binnenhalen van potentiële klanten. Daarnaast moest het een ode zijn aan de moeder van Mandy & Vicky.

de oplossing

De oplossing.

We begonnen met het creëren van een logo. Het gekozen logo beeldt een clementine uit. De naam wordt zo letterlijk vertaald naar een symbool. Daarna volgden er de verschillende onderdelen van de stationery. We ontwierpen naamkaartjes, sjablonen voor facturen en mailsignaturen in de huisstijl van Clementien, steeds met de roze cirkel als terugkerend element.

Als laatste bleef er nog de website over. Hier komt de cirkel ook terug als element met animatie om de website speelser te maken. De website is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken voor nieuwe bezoekers. Er is de mogelijkheid om het aanbod te bekijken en te spieken bij verschillende lookbooks van vorige evenementen. Geslaagd project!

de oplossing

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?