De klant.

Creahotels is specialist in hotelvastgoed en maakt deel uit van een sterke Belgische Holding die al meer dan 4 decennia aan kennis, ervaring en expertise heeft.

De uitdaging.

Nadat we diverse websites voor hun projecten hadden gemaakt, vroeg Creahotels ons om hun eigen website aan te pakken. De nieuwe stijl moest modern en hedendaags zijn, maar liefst ook tijdloos. Informeren en converteren van bezoekers stond opnieuw centraal.

de oplossing

De oplossing.

De visual identity werd onder handen genomen zodat de menselijke kant van Creahotels benadrukt werd. De volledig vernieuwde website weerspiegelt nu de hoge kwaliteitsstandaard waar Creahotels voor staat. Alsook werd deze website uitgerust met alle nieuwste tools om een maximale conversie mogelijk te maken.

“Na zoveel succesvolle projecten met Bosh&Bordon te maken, besloten we onze eigen website door hen onder handen te laten nemen.”

Edgar Warmoes. Marketing manager Creahotels.

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?