De klant.

Mitiska Reim is een investeringsgroep voor retailparken in Europa, waar ze leider is. Ze zijn experts op vlak van retail en onroerend goed, dit met sterke nationale en internationale retailbrands. Daarnaast heeft Mitiska Reim vennootschappen in 10 verschillende Europese landen.

De uitdaging.

Het team bij Mitiska Reim had een duidelijke wens. Een nieuwe website die aantrekkelijk is voor zowel het nationale als het internationale publiek. De vernieuwde, gebruiksvriendelijke website moest ervoor zorgen dat zowel de Europese klanten als de verschillende investeringsgroepen sneller in contact komen met Mitiska Reim. Dit alles correct binnen de richtlijnen van de huisstijl van Mitiska Reim, maar met een moderne en tijdloze toets.

de oplossing

De oplossing.

De structuur van de website moest geoptimaliseerd worden. Er moest zowel gecommuniceerd worden naar de eindklant als naar de investeerders, beiden met hun eigen tone-of-voice en boodschap. Door het gebruik van de juiste foto’s en iconen, die in lijn liggen met de huisstijl, konden grote hoeveelheden informatie duidelijke worden weergegeven. Het blauw en rood van Mitiska Reim zorgt er dan weer voor dat alles een mooi geheel vormt. Het vernieuwde design, met een corporate look en feel, past perfect bij de waarden en normen van Mitiska Reim.

Het resultaat is een gebruiksvriendelijke website waar elke doelgroep gemakkelijk zijn weg kan vinden naar de juiste informatie.

“Dankzij hun professioneel en creatief denken heeft kwaliteit soms niet veel woorden nodig.”

Simon Anderson. Marketing manager

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?