Mitiska Reim,
de partner in Europese retail.

Corporate
brochures.
Duidelijke en verstaanbare communicatie is van zeer groot belang bij Mitiska. Het was van groot belang dat dit weerspiegelde in de brochure. Het ontwerp van de brochure sluit perfect aan bij de website en corporate huisstijl van Mitiska.

Branding doorgetrokken
in elke aspect.
Naast de brochure ontwierpen we ook een uitnodiging voor een conferentie. Hier zorgden we ook dat de bestaande branding terugkeerde. Zo blijft de stijl voor bestaande en potentiële klanten zeer herkenbaar.

Grafieken op maat
van de klant.
Voor Mitiska was het belangrijk dat bepaalde cijfers op een duidelijke en correcte manier gecommuniceerd werden. We ontwierpen een grafiek in de kleuren van de huisstijl die dit perfect weet te doen.

Gebruiksvriendelijke
website.
De structuur van de website moest geoptimaliseerd worden.
Er moest zowel gecommuniceerd worden naar de eindklant als naar de investeerders, beiden met hun eigen tone-of-voice en boodschap. Door het gebruik van de juiste foto’s en iconen, die in lijn liggen met de huisstijl, konden grote hoeveelheden informatie duidelijke worden weergegeven.
Het resultaat is een gebruiksvriendelijke website waar elke doelgroep gemakkelijk zijn weg kan vinden naar de juiste informatie.

“Dankzij hun professioneel en creatief denken heeft kwaliteit
soms niet veel woorden nodig.”

Simon Anderson, marketing manager.