Mora Mora, vanilla & coffee
infused rhum-based liquor.

Naamscreatie
“Mora Mora”.
Voor de naam verdiepten we ons in het Malagasi en kwamen uit op Mora Mora (letterlijk vertaald “zachtjes, zachtjes”). Deze term belichaamt een way of life, rustig aan doen, geen stress en roept onmiddellijk een tropische bestemming op.

Knipoog naar het
Malagasi & de Baobab.
Met het logo bleven we binnen dezelfde storytelling. Het logo is de Baobab, een heilige boom uit Madagascar en staat symbool voor succes. De verdere huisstijl moest klasse, elegantie en mysterie uitstralen. Afgestemd op de vooraf bepaalde doelgroep. De kleuren, sfeer en algemene look & feel stralen deze finesse uit.

Volledig uitgewerkte
visual identity
Bij Mora Mora werd aan alles gedacht. We ontwierpen zowel naamkaarten als banners en een folder om het merk op een juiste manier te promoten. Deze brengen allemaal dezelfde boodschap naar voren in dezelfde, klassevolle huisstijl.

Productfotografie
op maat
Voor Mora Mora werkten we samen met een van onze huisfotografen. De sensualiteit en finesse van de producten moesten terugkeren in de sfeer van de foto’s. Ook goede verkoopsfoto’s van de fles waren een must. Missie geslaagd.

Onepager op maat
van de klant.
Finaal werd de webshop gecreëerd. Deze werd geoptimaliseerd voor allerlei zoekmachines, optimaal gebruiksgemak en toegankelijkheid.

“We hadden een droom en een concept en op dat moment kruiste Bosh & Bordon ons pad. We werden begeleid om ons voor te bereiden ons product in de markt te zetten.”

Philip Verhelst. Zaakvoerder.