Waar fashion en
sport elkaar ontmoeten.

De initialen verwerkt
in het logo.
Voor het logo hebben we de naam Recto Verso zeer letterlijk genomen. Daarom is het laatste gedeelte van het logo, het woordje “verso”, omgedraaid. Het symbool is een samensmelting van de initialen R en V.

Geslaagd logo, branding
& website.
We hadden al een eerdere samenwerking met de familie Liebaert achter de rug en ook deze verliep terug vlot. Door haar inspraak en onze creativiteit te combineren zijn we uiteindelijk tot een logo en website gekomen die perfect in orde zijn.

Individuele iconen
voor elk kledingstuk
Elke kledingstuk van Recto Verso is uniek en heeft individuele
specificaties. Dit moest ook duidelijk worden aan een bezoeker en potentiële koper. Daarom creëerden we verschillende sets iconen, matchend voor elk kledingstuk.

Responsive design.
Op de website moest het effect van “le chic et le choc” duidelijk
zijn voor de bezoekers. Dit is gelukt door de grote beelden en felle kleuren te combineren. Daarnaast is de website zeer gebruiksvriendelijk om aankopen op te doen.

“Voor een functionele maar toch creatieve website met net dat ietsje meer wisten we dat er maar één adres was: Bosh and Bordon. Het resultaat was dan ook volledig naar wens!”

Camille Liebaert. Brand manager.