Growth
Building.
Sterke groei creëren is een vak.
Ons vak.
Nu jouw strategie bepaald is, jouw huisstijl en logo aansluiten bij je verhaal en je website op punt staat, is het tijd om jouw doelgroepen gericht aan te spreken. Dit doen we via de verschillende kanalen die we vastleggen tijdens een customer journey oefening. Dankzij onze ongeremde creativiteit en ervaring in het opzetten van verschillende online acties, garanderen wij dat deze formule mettertijd de gewenste resultaten behaalt. Communication isn’t a one-size-fits-all story en daarom stemmen wij onze acties ook 100% af op jouw noden en doelstellingen.
Ons gedreven team van experten helpt je naar de volgende stap in jouw organisatie dankzij een mix van onderstaande acties:
1. Social media campagnes
Je online aanwezigheid is vandaag meer dan ooit belangrijk. Samen met je brand en website vormen je sociale media het uitgangsbord van jouw organisatie. Op deze kanalen vertellen we jouw unieke boodschap, die we tijdens ons strategisch traject vormden, aan je gewenste doelpubliek. Een oprecht en eerlijk verhaal trekt de juiste mensen aan en vormt zo een sterke online community om jouw merk heen. Samen maken we van jouw doelgroep dé ambassadeurs van je organisatie.
1.1 Social media advertising (SMA)
(op LinkedIn, Facebook & Instagram)
Naast het organisch posten van content om je verhaal te delen met je publiek, gebruiken we ook advertentiemogelijkheden om relevante info te delen met nieuwe mensen. Het is dé manier bij uitstek om leads te genereren of mensen aan te spreken die jouw organisatie nog niet kennen.
2. Search Engine Optimization (SEO)
Gevonden worden op Google is uitermate belangrijk om kenbaar te zijn als organisatie. We namen tijdens de creatie van de website al belangrijke zoekwoorden onder de loep en integreerden die in de teksten op jouw website. Zoals het woord zelf zegt, Search Engine Optimization (of zoekmachine optimalisatie), vraagt een SEO-strategie een continu meten en bijsturen van jouw zoekwoordenstrategie. We nemen maandelijks te tijd om onze acties te meten en al dan niet bij te sturen met nieuwe zoekwoorden.
2.1 Search Engine Advertising (SEA)
Ook op Google en in het Google Display Netwerk is het mogelijk om advertenties te plaatsen. Deze actie helpt je om op bepaalde zoekwoorden bovenaan de zoekresultaten te verschijnen en zo relevantie te creëren bij die bepaalde zoektermen. Ook in dit verhaal is het continu meten en bijsturen belangrijk.
Deze actie zal er voor zorgen dat we een goed beeld krijgen waarop mensen effectief zoeken en welke woorden converteren. Deze kunnen we meenemen naar de SEO-strategie.
3. E-mailmarketing
Een andere manier om te communiceren met je doelgroep is dankzij het inzetten van nieuwsbrieven en frequente e-mails. Je houdt je publiek regelmatig op de hoogte met nieuwtjes van binnen en buiten je organisatie en zo deel je ook relevante content met geïnteresseerden.
E-mailadressen verzamelen we via de lead generation acties op de website en in een latere fase kan het inzetten van e-mails ook geautomatiseerd worden. Dit doen we uiteraard conform de GDPR-wetgeving.
4. Content creatie
In een digitale wereld vol informatie spring je er vandaag uit dankzij unieke, informatieve en interessante content in allerlei vormen en maten. Blogs schrijven over jouw specifieke expertises, klantengetuigenissen of werknemersverhalen verzamelen, je interne werking en lopende projecten delen, …
De opties zijn eindeloos.
Het publiceren van content en delen op sociale media of je website helpt je in verbinding te gaan met je doelpubliek en zorgt voor een groot waardegevoel bij je volgers. Daarnaast helpt relevante content in combinatie met een doordachte SEO-strategie je om beter gevonden te worden en je groei verder te verwezenlijken.
5. Design
Naast het ontwerpen van een sterk merk is het belangrijk dat we die huisstijl verder doortrekken naar alle andere communicatiedragers. De banners en afbeeldingen op je sociale kanalen, je advertenties en bijpassende visuele elementen in je content moeten allemaal hetzelfde gevoel en idee uitstralen. Onze creativiteit zetten we maar al te graag in om jouw verhaal continue vorm te blijven geven.
6. Analytics
Wat zou een doordachte communicatiestrategie zijn als we niet meten wat we doen, nietwaar? Dankzij de integraties op jouw website en analytics mogelijkheden op sociale media voorzien wij regelmatig een update van wat onze acties opleveren. We sturen telkens bij en leren zo samen jouw doelpubliek beter kennen.