Brand
Building.
Sterke merken bouwen is een vak.
Ons vak.
Naamcreatie
Geef je concept een naam of verander eens van jasje.
Het is cruciaal dat een nieuwe naam naast sterk, uniek, juridisch beschikbaar en vrij van taalkundige/culturele verrassingen te zijn ook voldoet aan jouw verwachtingen. Je wil namelijk dat die nieuwe naam écht verrast, verleidt en op slag een connectie creëert met zowel je doelgroep (extern) als je team en partners (intern). Tijdens dit keuzetraject dien je dus met ongelooflijk veel factoren rekening te houden.
We starten vanuit de resultaten uit het luikje Strategic building (waar we de bouwstenen zoals kernwoorden en waarden definiëren) en brainstormen daarna samen met jouw en je team naar toepasselijke naamideeën. De sessie eindigt met een shortlist van mogelijke namen waarna we hier intern verder mee aan de slag gaan.
Op die manier komen we tot een volwaardige naam waar jouw organisatie zich 100% in kan vinden.
Logo Design
Dé visuele expressie van jouw organisatie.
Je logo is het belangrijkste communicatiemiddel van jouw organisatie of merk. Ze sluit best perfect aan bij de verwachtingen van je doelgroepen en helpt je de waarden van je organisatie visueel uit te dragen. Gezien de vele opportuniteiten naar merkbeleving, emotie en inspiratie is jouw visuele merkidentiteit het centrum van je organisatie. Met een sterk logo dat jouw waarden en visie uitdraagt, trek je absoluut de juiste werknemers en klanten aan.
Deze waarden en visie, die uit de strategische workshop werden bepaald, vormen de basis voor de creatie van jouw logo. Het logo zelf bestaat uit 4 verschillende componenten: de naam, de typografie, het symbool en het kleurgebruik. Hierbij is elk onderdeel van even groot belang.
In onze methodologie starten we met het uiteenzetten van alle mogelijke denkpistes die bij jouw concept passen. Die matchen we telkens met verschillende logo’s (woordbeelden, symbolen, kadrage, monogrammen, …) en zo komen we tot een eerste long list van ontwerpen. Na 3 werkrondes waarbij telkens rekening gehouden wordt met jouw voorkeuren en feedback, bepalen we uiteindelijk samen het finale logo.
Met onze jarenlange expertise en ongeremde creativiteit garanderen we een uniek design waarover is nagedacht en die jouw doelstellingen waarmaakt!
Brand Identity
Een heldere huisstijl die aansluit bij jouw verhaal.
Bij elk logo hoort uiteraard een bijpassende huisstijl. De volledige visuele identiteit (bestaande uit alle illustratieve elementen, typografie, kleurgebruik, vaste verhoudingen en extra visuele elementen) moet helemaal in lijn liggen met het logo en vooral herkenbaar en leesbaar zijn. Alle verdere communicatiedragers vormen dankzij het toepassen van deze huisstijlregels een eenduidige look & feel. Zo herkennen je doelgroep en stakeholder meteen dat dit over jouw organisatie gaat!
De volledige huisstijl gieten wij voor jou in een heldere en leesbare huisstijlgids zodat iedereen hetzelfde merkbeeld consequent kan toepassen.
Mora mora
Bull’s Eye
Brand Implementation
Pas je merk overal correct toe.
Een merk bouwen zonder er verder iets mee te doen, is zoals een bouwplan zonder aannemer, toch? Je kan natuurlijk al zelf beginnen bouwen, maar wij willen je uiteraard ook helemaal begeleiden in de creatie en productie van alle mogelijke vormen van communicatie.
Dankzij ons groot netwerk van ervaren leveranciers kunnen wij bijna alles aanleveren waar je maar aan denkt. Onderstaande producten voorzien wij snel, kwalitatief en consistent aan jouw huisstijl:
Naamkaarten en enveloppen, stationery allerhande, folder en flyers, brochures en catalogi, roll-up displays en vlaggen, gevel- en wagenbelettering, baches en panelen, beursstanden, gadgets en hebbedingen, packaging en labels, En alles waar je maar aan kan denken…