Web
Building.

Sterke websites bouwen is een vak.
Ons vak.

Waarom je een correcte website nodig hebt

Jouw verhaal
scherp stellen

Je website is de plaats bij uitstek om je verhaal te brengen naar je doelgroep. Zij moeten meteen vinden wat ze zoeken en geleid worden doorheen het verkoopsverhaal. We zorgen ervoor dat jouw website informatie verschaft, motivaties versterkt en barrières wegneemt. Niet enkel copywriting is hierbij van belang, maar ook de visuele presentatie, de userflow en gebruiksgemak van de website.

Een echte sales &
marketing motor

Een goede website is als een nieuw verkoopskanaal die 24/7 beschikbaar is en de juiste vragen direct beantwoordt. Door gericht te meten, weten we heel snel wat er aangepast moet worden om de conversies te optimaliseren. Een professionele website straalt vertrouwen uit naar je potentiële klanten en toont hen hoeveel belang je hecht aan een goede eerste indruk.

Hiermee maak je
het verschil

Je hebt ongetwijfeld concurrentie in het alsmaar groeiende digitale landschap. Zorg er daarom voor dat je het verschil maakt door een duidelijk verhaal, een mooi design en structuren die afgestemd zijn op jouw doelgroep(en). Niet enkel je nieuwe klanten zullen een waarde-oordeel vellen, maar ook potentiële nieuwe werknemers zullen jouw bedrijf valueren op basis van je digitaal verhaal.

Wist je dat…

75% van de websitebezoekers beoordeelt de geloofwaardigheid van een bedrijf enkel en alleen op de look & feel van de website.

Vindbaar op Google

Naast het hebben van een goed werkende website, is het natuurlijk cruciaal dat die ook gevonden wordt door nieuwe bezoekers. In vaktermen heet dit Search Engine Optimization (SEO of zoekmachineoptimalisatie). Dit verwezenlijken we aan de hand van een correcte SEO-technische structuur én bijhorende zoekwoordenanalyse (welke termen zijn relevant voor jouw organisatie en populair bij jouw doelpubliek?).

Die relevante lijst met zoekwoorden wordt dan door ons team van copywriters geïntegreerd in al jouw webteksten, zodat we vanaf de start van jouw site al meteen de fundering leggen om gevonden te worden in Google. In de volgende groeifase kan de SEO nog verder worden geoptimaliseerd en bijgestuurd.

Wist je dat…

Volgens de laatste schattingen van 2022 gebruiken ongeveer 810 miljoen websites WordPress. Dit vertegenwoordigt ongeveer 43% van alle websites.

Investeren met Bosh and Bordon

Strategy and
storybased design

In tegenstelling tot veel andere agencies focussen wij op je bezoekers. We vertellen niet per se het verhaal dat jij zou willen horen, maar het verhaal dat je klanten moeten horen. Het strategisch luik zorgt ervoor dat de doelen en doelgroepen op punt gezet worden en dat het verhaal op hen is afgestemd. Deze fase opent heel wat ogen bij onze klanten en zorgen vaak voor een bijsturing in de dagelijkse werking van het bedrijf.

Velig, betrouwbaar
& stabiel

Op je website moet je kunnen vertrouwen, ten allen tijde. We zorgen er dan ook steeds voor dat onze websites stabiel en veilig blijven. Door onze constante bijscholing zijn we in staat om de meest innovatieve oplossingen te integreren. Geen spam, geen hackings, een snel systeem en periodieke backups zodat jij op je beide oren kan slapen.

We denken mee met de klant

We voeren uit, maar zijn geen uitvoerders. We stellen onze kennis en expertise graag ter beschikking van onze klanten. Vanaf het vrijblijvende intake-gesprek tot en met het natraject verbinden we er ons toe om actief mee te denken en de beste oplossing naar voor te schuiven. Want een succesvol project is onze beste reclame.

Website

Het kloppende hart van je digitale verhaal.

De belangrijkste bouwsteen van jouw digitaal verhaal is je website. Je hebt namelijk maar 1 kans om een eerste indruk na te laten bij jouw doelpubliek. Jouw website is het uithangbord van je organisatie, waar je verhaal en visuele identiteit samenkomen tot een coherent geheel.

FlowFactor

B2B Website
IT sector

VVVUUR

Website + stationary
Non-profit

Waarom wij nog steeds voor WordPress kiezen.

Elk project is uniek, net als elk design en verhaal. We gebruiken daarom nooit templates. Wanneer je met ons in zee gaat, ben je er zeker van dat jouw website vanaf nul ontworpen wordt in functie van de boodschap, beelden en de doelgroepen die de website moet dienen. Jouw huisstijl dient consistent doorgetrokken te worden op elke drager. Via een template kan dit nooit gebeuren.

WordPress is en blijft een veilig en betrouwbaar systeem. Daarbij moet wel gezegd worden dat hieraan een paar vereisten aan vastgekoppeld zijn. Wanneer er plugins gebruikt worden, moeten deze periodiek geupdate worden, alsook de WordPress versie en het php framework waarop de website draait. We ontzorgen onze klanten door een maandelijkse ondersteuning aan te bieden zodat we ook steeds de snelheid en vindbaarheid kunnen garanderen. Slaap op beide oren en weet dat we maar 1 telefoontje verwijderd zijn.

WordPress maakt het heel gemakkelijk om secties toe te voegen aan een bestaande website. Op die manier kunnen klanten gefaseerd werken en modulair verder bouwen naarmate de wensen en noden uitbreiden.

We zien nog steeds te vaak dat een website te stiefmoederlijk behandeld wordt. Als klant moet je zin hebben om nieuwe zaken op je website te plaatsen en dat gaat alleen maar wanneer dit proces gemakkelijk en intuïtief werkt. Na de go-live geven we een opleiding (en sturen we je daarna de opname door) waardoor je zelf alles eenvoudig kan aanpassen en beheren. Mochten er zaken zijn die niet duidelijk zijn, dan kunnen we je steeds helpen. Wanneer je de website wil uitbreiden met nieuwe services en pagina’s ondersteunen we je uiteraard graag met raad en daad. 

Een vendor lock-in maakt een klant afhankelijk van een leverancier voor producten en diensten, omdat hij niet in staat is om van leverancier te veranderen. Agencies met een eigen CMS systeem zorgen er op die manier voor dat je als klant vasthangt voor een lange termijn. Wil je veranderen van agency, dan zal je een nieuwe website moeten laten maken. Zo werken wij niet. Ben je niet tevreden van ons, dan kan je op elk moment je website meenemen. Dit is een extra stimulans om onze klanten tevreden te houden.

Our workflow

Strategy workshop

Deze essentiële eerste stap is nodig om de doelen, wensen en noden bloot te leggen zodat de website zijn doel bereikt. Daarnaast zitten we een eerste keer samen met de werkgroep en worden alle neuzen in dezelfde richting gezet.

Wireframes

Tijdens het wireframen structureren we elke pagina apart op een schematische manier. Dit wordt de ruwbouw van de pagina en dient als basis voor de copywriters en de designers om zowel de content als de lay-out op elkaar af te stemmen.

Userflow

In deze fase zetten we alle pagina’s uiteen en worden de linken tussen de pagina’s bepaald. Op die manier hebben we een controle over het gedrag van de bezoekers op de website en zorgen we dat deze steeds op een call-to-action-pagina terecht komt voor een maximale conversie.

Flat design

Wanneer de wireframes en userflow goedgekeurd zijn, komen de huisstijl, tekst en beeld samen in een uitgewerkt ontwerp. Het ontwerp presenteren we aan de klant. In deze fase is al perfect te zien hoe de uiteindelijke website eruit zal zien.

Correcties

De flat design fase zorgt ervoor dat we enorm snel en efficiënt correcties kunnen doorvoeren. We starten met de homepagina en zodra deze volgens de wensen van de klant is, kan deze al gecodeerd worden. Parallel ontwerpen onze designers de rest van de pagina’s.

Zo werken we steeds meer pagina’s systematisch af met genoeg touchpoints van de klant.

Development

Na goedkeuring van de homepagina en de eventuele correcties kan ons development team meteen aan de slag. Alles wordt volgens de regels van de kunst correct opgebouwd en getest. In deze fase wordt subtiele bewegelijkheid toegevoegd zodat de gebruikservaring wordt bevorderd.
Belangrijk: we werken enkel met Belgische developers. Geen outsourcing.

Correcties

De laatste correctieronde gebeurt vooral intern. We dubbelchecken de logica, gebruiksvriendelijkheid en eventuele bugs. Ook testen we de website op verschillende schermen en in de courante browsers.

Wanneer we zeker zijn dat een website optimaal is, gaan we over naar een softlaunch.

Go live

In deze fase verplaatsen we de website van onze testservers naar de uiteindelijk server en domeinnaam. De bezoekers van onze klanten kunnen de website nu al zien, maar we schreeuwden het nog niet van de daken. In deze korte testfase monitoren we hoe bezoekers op de website navigeren en sturen eventuele kleine punten bij.

Go-to-market

Na de eventuele kleine bijsturingen zijn we klaar om de lancering aan de wijde wereld te verkondigen. Via een correcte groeistrategie en marketing worden de juiste doelgroepen naar jouw website geleid en warm gemaakt voor jouw product of dienst.

What’s next?

Growth Building.
Let’s connect today
to build a better tomorrow.