Een branding met een verhaal.
Guy Pourbaix, de oprichter van Bull’s Eye, is een man met een doel. Het doel? Unieke stukken met een nog unieker verhaal vinden en deze een tweede leven
bezorgen. Elk stuk dat bij Guy over de vloer komt vertelt een verhaal. Wij hielpen Guy mee om deze verhalen correct naar de buitenwereld te communiceren.
Branding.
De nieuwe huisstijl van Bull’s Eye is een weerspiegeling van Guy, de oprichter, als persoon: Opvallend en stoer maar met veel passie en kennis van zaken.
Guy Pourbaix – Zaakvoerder
Zin om samen te werken?
Twijfel niet om ons vrijblijvend te contacteren.
We helpen je graag verder bij de groei van jouw onderneming.
We waren heel tevreden met de samenwerking. De manier waarop er pragmatisch gekeken werd naar de opbouw hielp in het eindresultaat en ook om te volgen.
We hebben een heel mooie branding gekregen die een duidelijke identiteit naar voor brengt. Dit heeft ervoor gezorgd dat we ons duidelijk in de markt hebben kunnen plaatsen en zo een grotere herkenning hebben.
We hebben het oudbollige, dure en soms negatieve imago kunnen opkuisen en daar speelde de nieuwe branding een belangrijke rol.
We hebben heel duidelijk gemerkt dat we een nieuwe klandizie aan het opbouwen zijn. Waarbij we vroeger het imago hadden van ‘duur’ te zijn krijgen we nu het imago van ‘servicegericht en kwalitatief’ waar prijs minder een rol speelt.
De ondersteuning door heel het proces en de resultaatgerichtheid was goed voor ons als bedrijf. Het is een proces dat niet vaak doorlopen wordt en dan komt de specialisatie goed van pas.
Dat je een heel ander resultaat kan krijgen dan je mee van start gaat.
Ik kan jullie zeker aanbevelen gezien de goede resultaten en de manier van werken.
Zin om samen te werken?
Twijfel niet om ons vrijblijvend te contacteren.
We helpen je graag verder bij de groei van jouw onderneming.
Bewegende beelden
vertellen meer.
Om de doelgroep een dieper inzicht te geven in de werkwijze en de visie van Bull’s Eye, werd er een promotievideo gemaakt. Deze video biedt een unieke blik achter de schermen en geeft de doelgroep de kans om Guy en zijn manier van werken beter te leren kennen. Met als doel om een vertrouwensband op te bouwen met potentiële klanten.
Bekijk de video hierboven.
Webshop op maat van de klant.
De webshop van Bull’s Eye is op maat gemaakt om een efficiënte en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden voor de klanten. Er is een duidelijke onderscheid gemaakt tussen producten die direct te koop zijn en producten waarvoor een offerte aangevraagd moet worden. Dit alles zonder afbreuk te doen aan de toegankelijkheid van de webshop.
Aanwezigheid op de socials.
In het begin gebruikte Bull’s Eye enkel social media om te communiceren. Ook na de rebranding blijven ze hier sterk op inzetten. De designs werden aangepast aan de nieuwe huisstijl zodat Bull’s Eye via elk kanaal met dezelfde uitstraling naar buiten kan komen.