Home » GM Recycling

GM Recycling

GM Recycling

GM Recycling

Een frisse uitstraling voor een ruwe industrie.

Doorheen de jaren is GM Recycling uitgegroeid tot een van de meest vooraanstaande speler in de markt van op maat gemaakte recyclagemachines. Het bedrijf wordt geleid door twee generaties die samen het bedrijf naar een hoger niveau tillen. We namen daarom het merk “GM Recycling” onder handen, met het behoud van het logo, om hun uitgepuurde waarden op een overzichtelijke manier te presenteren op een nieuwe, meertalige website.

Machine versus Human

Tijdens de strategische workshop bekeken we de verschillende facetten binnen het bedrijf, creëerden we verschillende customer journeys en onderzochten we waar de touchpoint precies plaatsvinden. Dit heeft geresulteerd in een gestructureerde website waar de machines tot zijn recht komen, maar waar het menselijk aspect niet achteruit geschoven wordt. De bedrijven die samenwerken met GM Recycling voelen het familiale karakter en de sterke expertise die in het bedrijf aanwezig is. Deze USP hebben we een prominentere rol gegeven in zowel tekst als beeld.

Gemakkelijk aan te passen website.

De grootste valkuil van een rebranding is de stiefmoederlijke aanpak van de website. We maakten het daarom heel gemakkelijk om nieuwe machines toe te voegen. Een product komt daardoor steevast op de juiste plaats, in de juiste categorie, met de juiste beelden, video’s, tabellen en tekst.

Maak kennis met het team.

Het kan een uitdaging zijn om twee generaties in dezelfde richting te laten kijken binnen een strategische workshop. Binnen het bedrijf hangen alle werknemers en het management op een familiale manier aan mekaar, zodat we heel snel tot een sterk resultaat kwamen. Het team is getypeerd door expertise, bescheidenheid, collegialiteit en humor.

I’m convinced,
Let’s do this!