Home » Mora mora

Mora mora

Knipoog naar het Malagasi & de Baobab.

Voor de naam verdiepten we ons in het Malagasi en kwamen uit op Mora Mora (letterlijk vertaald “zachtjes, zachtjes”). Deze term belichaamt een way of life, rustig aan doen, geen stress en roept onmiddellijk een tropische bestemming op.

Met het logo bleven we binnen dezelfde storytelling. Het logo is de Baobab, een heilige boom uit Madagascar en staat symbool voor succes. De verdere huisstijl moest klasse, elegantie en mysterie uitstralen. Afgestemd op de vooraf bepaalde doelgroep.

Productfotografie op maat.

Voor Mora Mora werkten we samen met een van onze huisfotografen. De sensualiteit en finesse van de producten moesten terugkeren in de sfeer van de foto’s. Ook goede verkoopsfoto’s van de fles waren een must. Missie geslaagd.

Visual identity.

Bij Mora Mora werd aan alles gedacht. We ontwierpen zowel naamkaarten als banners en een folder om het merk op een juiste manier te promoten. Deze brengen allemaal dezelfde boodschap naar voren in dezelfde, klassevolle huisstijl.

I’m convinced,
Let’s do this!