Home » Recto Verso

Recto Verso

Recto Verso

Recto Verso

Logo

Huisstijl

Website

Waar fashion en sport
elkaar ontmoeten.

De identiteit van Recto Verso is opgebouwd rond een jonge, klassevolle en dynamische uitstraling, die perfect aansluit bij de doelgroep van het merk. Dankzij de nieuwe branding is het voor Recto Verso gemakkelijker om de correcte doelgroep aan te spreken, wat leidt tot een hogere conversiegraad.

Van ontwerp naar realiteit.

Het is altijd leuk om te zien hoe een klant de huisstijl die wij voor hen ontwikkeld hebben, op een leuke, originele manier gebruikt. Het is een bevestiging dat ons werk echt waardevol is voor de klant en dat we hun identiteit op een effectieve manier hebben weten te vertalen.

Breng het merk naar
de buitenwereld.

Met een krachtige, visuele identiteit in de hand, is het tijd om de correcte doelgroep aan te spreken. Hiervoor kan fotografie een ideaal medium zijn. Door de juiste foto’s te gebruiken, kan een merk een grote impact hebben op de perceptie van de doelgroep en kan het merk zich onderscheiden in de markt.

Geen kledingmerk zonder
een webshop.

Op de website moest het effect van “le chic et le choc” duidelijk zijn voor de bezoekers. Dit is gelukt door de grote beelden en felle kleuren te combineren. Daarnaast is de website zeer gebruiksvriendelijk om aankopen op te doen.

I’m convinced,
Let’s do this!