De klant.

My Happy Home biedt een alternatief als leverancier van telecom en energie. In tegenstelling tot andere leveranciers is My Happy Home een onafhankelijke verdeler die niet vasthangt aan bepaalde spelers op de markt. Op die manier kunnen zij steeds de beste prijs garanderen en dit als gratis dienst voor de klant.

De uitdaging.

Hun nieuwe look & feel moet uitspringen tussen de grote tegenspelers en zowel sympathiek als benaderbaar zijn. Naast de branding wilde My Happy Home ook een centraal systeem waarmee nieuwe leads zich makkelijk kunnen aanmelden, opvolgen van klanten, partners linken, ect… Hiervoor ontwikkelden we een op maat gemaakt CRM systeem.

de oplossing

De oplossing.

Het project startte met een naamscreatieworkshop waar de brandname “My Happy Home” gekozen werd. Tegelijkertijd werd onze storyteller op pad gestuurd om een interview af te nemen om een storyboard te bepalen. Hiermee werden de drie pijlers gedefinieerd waarop My Happy Home gebaseerd is.

Als basis voor dit CRM-systeem kozen wij, zoals onze andere projecten, opnieuw voor het Laravel framework. De reden hiervoor is omdat dit framework het toelaat om snel nieuwe features te kunnen ontwikkelen wat de eventuele uitbreiding achteraf een stuk makkelijker maakt door de modulaire opbouw ervan.

de oplossing

“De ontwikkeling van de site en het crm systeem verliep vlekkeloos. Ook hier werd er proactief meegedacht wat het beste was voor mijn project.”

Sven Lagast. Zaakvoerder.

Elke klant geeft
nieuwe inspiratie.

Interesse om samen te werken?